Amacın para kazanmak değil ise öğrenemezsin bir süre heves eder bırakırsın, para kazanmak olur ise çabalar bir seviyeye gelirsin
Hocam tabiki o hedefim var ama önce işi iyice öğrenip aldığım parayı hak etmem lazım
Web arayüz tasarımlarınız için Adobe XD öneririm.Kullanımı çok kolay ve işlemleri hızlı halledebilirsin.
hocam ilk başta normal logo vb. olarak başlamak istiyorum bana ona göre programlar önerirmisiniz ?