ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacın para kazanmak değil ise öğrenemezsin bir süre heves eder bırakırsın, para kazanmak olur ise çabalar bir seviyeye gelirsin
Hocam tabiki o hedefim var ama önce işi iyice öğrenip aldığım parayı hak etmem lazım

CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web arayüz tasarımlarınız için Adobe XD öneririm.Kullanımı çok kolay ve işlemleri hızlı halledebilirsin.
hocam ilk başta normal logo vb. olarak başlamak istiyorum bana ona göre programlar önerirmisiniz ?