2 2.5 senelik üyeyim daha bana maille bildirim geldiğini hatırlamıyorum. Şuan art arda mailler geliyor. Herhangi bir aboneliğim olmayan konulardan geliyor.
Mail içeriği: Konu: ......... yeni cevap var.
R10'a Ne Oluyor?
8
●367
- 19-10-2020, 14:36:40Üyeliği durduruldu
- 19-10-2020, 14:37:17Artık mesaj yazdığınız her konuya otomatik abone oluyorsunuz. Kontrol paneli - seçenekleri düzenleden abonelik için mail alımını kapatabilirsiniz.
- 19-10-2020, 14:37:45Konuya cevap yazarsanız otomatik üye olunuyor artık. Ondan sanırım...
- 19-10-2020, 14:38:34Üyeliği durdurulduBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞimdi oldu.UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 14:39:01
- 19-10-2020, 14:40:55Üyeliği durdurulduYanıt yazılan konuya otomatik abone olunuyormuş ondan hocamm.HarunNT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle yapın:

https://www.r10.net/profil/secenekler/ - 19-10-2020, 14:48:53teşekkürler yaptım ayarlardan bende şaşırdım. Ana sayfada karakterler de ve resimlerde bozuk bazı yerlerde bir sorun var sanırımProfesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 18:39:51Üyeliği durdurulduBende öyle bir sorun yokEmsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

