HarunNT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bir sorun var sanırım bana da 15 tane mail gelmiş.

@EftalBulut;
Yanıt yazılan konuya otomatik abone olunuyormuş ondan hocamm.
Böyle yapın:

https://www.r10.net/profil/secenekler/