Konu
R10'a Ne Oluyor?
19-10-2020, 14:48:53
#7
Burakaltinkaya
Profesor112 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanıt yazılan konuya otomatik abone olunuyormuş ondan hocamm.
Böyle yapın:
https://www.r10.net/profil/secenekler/
teşekkürler yaptım ayarlardan bende şaşırdım. Ana sayfada karakterler de ve resimlerde bozuk bazı yerlerde bir sorun var sanırım