Örneğin Faiz verirken atıyorum %15 faiz diyor fakat yıllık üzerinden hesaplıyor ve bunu söylemiyor.
Kredi çekerken ise %2 faizle ihtiyaç kredisi diyor fakat %2 faizin tüm anaparadan aylık %2 şeklinde alacağını söylemiyor.
Örneğin ben faize parayı koyarken aylık %15 geleceğini kredi çekerken tüm kredinin %2 si olarak düşünüyordum bankayla işim olmadığı zamanlarda.
Yıllardır aklımda olan ve arada sırada kafama takılan bu saçma sapan konuyu şimdi tartışmaya açmak istedim