Ben ************** olduğunu düşünmüyorum. Bankacı değilim yanlış anlamayın. İhtiyacımız olduğunda borç alacak kimsemiz yoksa(kesinlikle borç almam) ilk başvurduğumuz yer banka. Genelde kredi başvurularında onaylandığı anda o defter gibi verilen sözleşmeleri okumuyoruz. Sorgulamıyoruz. İmzalayıp parayı alıp çıkıyoruz. Yüzlerce şubede binlerce çalışanına ekmek yediren banka da bir işletme. Benim gözümde halden 2 kuruşa alıp 10 kuruşa vatandaşa sebze satan adamlardan farkı yok ama kullanıyoruz.