Türk Net pişmanlık derlerdi inanmazdım cidden öyleymiş. 15 Eylül de Türk telekom'da ki internet hattımı Türk Net'e taşımak için başvuruda bulundum. O günden beri sürekli problem yaşattılar ve hala aboneliğim Türk Net'e taşınmadı. Türk telekom'da ki sözleşmem bittiği için de indirimsiz fatura olarak 200₺ ödemek zorunda kaldım. Gerçekten siz Türk Netten memnun musunuz ?
Sonuç olarak bu gün Türk Net'e geçişim yapıldı. Memnun muyum (HAYIR)
Sebeplerine gelecek olursam;
İnternet hızı ara sıra düşüyor.
Akşam saatlerin de hız da dalgalanma oldukça artıyor.
Ping ise 55-60 arası. - Türk telekom kullanırken 15-20 ping alıyordum.
Yarında kullanacağım ve bu şekilde devam ederse netspeed veya millenicom a geçiş yapabilirim.
Türk Netten memnun olan var mı
40
●489
- 07-10-2020, 14:51:42Yaklaşık 6 aydır türknet kullanıyorum hızım 5'den yukarı çıkmadı video izleyeceğim izleyemiyorum tamamen PİŞMANLIKahmetkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2020, 14:53:47Abonelik başvurumu da iptal etmedikleri için başka bir sağlayıcıya hat taşıması için başvuruda da bulunamıyorum. Yaka mı bıraksalar Super online alacammrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2020, 14:55:45İnternet hizmet kalitesinin alt yapı ile alakalı olduğunu biliyorum. Destek ve iletişim konusunda Türk Net oldukça berbat.Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2020, 14:56:21Son 3 aydır yavaşlama sıkıntısı çekiyorum. Eğer böyle devam ederse, netspeed'e geçebilirim.
