Türk Net pişmanlık derlerdi inanmazdım cidden öyleymiş. 15 Eylül de Türk telekom'da ki internet hattımı Türk Net'e taşımak için başvuruda bulundum. O günden beri sürekli problem yaşattılar ve hala aboneliğim Türk Net'e taşınmadı. Türk telekom'da ki sözleşmem bittiği için de indirimsiz fatura olarak 200₺ ödemek zorunda kaldım. Gerçekten siz Türk Netten memnun musunuz ?
Yaklaşık 6 aydır türknet kullanıyorum hızım 5'den yukarı çıkmadı video izleyeceğim izleyemiyorum tamamen PİŞMANLIK