Türk Net pişmanlık derlerdi inanmazdım cidden öyleymiş. 15 Eylül de Türk telekom'da ki internet hattımı Türk Net'e taşımak için başvuruda bulundum. O günden beri sürekli problem yaşattılar ve hala aboneliğim Türk Net'e taşınmadı. Türk telekom'da ki sözleşmem bittiği için de indirimsiz fatura olarak 200₺ ödemek zorunda kaldım. Gerçekten siz Türk Netten memnun musunuz ?

Sonuç olarak bu gün Türk Net'e geçişim yapıldı. Memnun muyum (HAYIR)

Sebeplerine gelecek olursam;

İnternet hızı ara sıra düşüyor.

Akşam saatlerin de hız da dalgalanma oldukça artıyor.

Ping ise 55-60 arası. - Türk telekom kullanırken 15-20 ping alıyordum.

Yarında kullanacağım ve bu şekilde devam ederse netspeed veya millenicom a geçiş yapabilirim.