Lisanlı Temamı Lisansızmı R++
19
●373
- 06-10-2020, 22:51:06maddi konuda sorun çıkarmassa lisans taraftarıyım zatenspermonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sağolunRECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolunByRecep77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol hocamCaxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke maddi sorun olmasaHaykid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 22:51:08Yapacağın projenin büyüklüğüne göre değişir. İleriye dönük bir yatarım ise kesinlikle lisanslı almalısın.
- 06-10-2020, 22:52:04Hayır hocam çıkarmazismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 22:52:39webtekno tarzı bir siteyapacağımmentorperplexed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolunGalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 22:53:22R10 üzerinden yapabileceğiniz işleri takip edin biraz para biriktirmeye çalışın isterseniz. İndirimleri takip edersiniz hem bu arada, bakarsınız uygun bir fiyata güzel bir temaya denk gelirsiniz.ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 22:54:16Dolar bu seviyedeyken insanlar crack temalara yöneliyor ne yapsın. ***** temaların çoğu genelde yavaş olur, sunucuya yük bindirir imkan varsa lisanslı en iyisi yoksa bir yere kadar kullanırsın ilk fırsatta lisans alırsın. Ha alternatif olarak Envato hesabı olanlardan tema vs indirtebilirsin.

