maddi konuda sorun çıkarmassa lisans taraftarıyım zaten
sağolun
sağolun
sağol hocam
keşke maddi sorun olmasa
R10 üzerinden yapabileceğiniz işleri takip edin biraz para biriktirmeye çalışın isterseniz. İndirimleri takip edersiniz hem bu arada, bakarsınız uygun bir fiyata güzel bir temaya denk gelirsiniz.