spermonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üç kuruş fazla olsun lisansli temiz benim olsun.
devamlı güncelleniyor. güncel kalıyor.
***** temalar ile ilerde site patlayabilir.
siteye yazık. hiç tavsiye etmem.
maddi konuda sorun çıkarmassa lisans taraftarıyım zaten

RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense konusunda problem yaşamazsınız lisanssız bulduğunuz temaya dikkat etmek gerekiyor kodları incelemek lazım virüs vb. olaylarından dolayı. Genelde functions.php içinde olabiliyor. Tabii ki lisanslı öneririm geçenlerde jannah temasını kullananların karşılaştığı durumu gördük. Ama dolar bu seviyedeyken 🤷♂
sağolun

WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik olarak lisansli kullanmaniz daha dogru olur. Lisansi kirip dagitanlar menfaati olmasa dagitmazlar hacklink falan eklerler genelde ama kontrol ederseniz sakincasi olmaz pek ama şikayet edebilirler tabiki

ByRecep77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanssız temanın ***** olma ihtimali veya içerisinde virüs olma ihtimali yüksektir. İçerisinde zararlı yazılım olmasa bile kullanım şartları kısıtlı ve güncelleme desteği yoktur. Lisanslı alacağın temada ise güncelleme desteği vardır ve sorunsuzdur bir sorun olsa dahi üretici sana destek olur.
sağolun

Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanssız tema,script kullanan sitelere destek verilmiyor r10 üzerinde. Her gün sitenizin bozulmasını, kafasına göre reklamların çıkmasını istemiyorsanız bence hiç bulaşmayın.
sağol hocam

Haykid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle lisanslı tema kullanmalısınız
keşke maddi sorun olmasa