• 05-10-2020, 21:03:05
    #10
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar baya uçmuş hocam pc bile alamıyoruz artık 1 sene önce 5000 e canavar gibi cihazlar alıyorduk 1 senede uçtu her şey
    Çok arttı malesef ya hele de bu pandemiden ötürü işlerine de geldi bi yandan.
  • 05-10-2020, 21:04:53
    #11
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temmuzda 2200e aldığım ekran kartı 3200, 2100e aldığım monitör 3100 tl olmuş. Yüzüne bakılmayan işlemciler 2.5 katına çıkmış
    1.600 tl'ye satılan, tezgaha koyulmaya üşenilen Laptoplar desen minimum 4.000tl stok yok.
    Gel de bilgisayar topla şimdi
    off baya artmış ben de kasayı elden çıkardım haziranda o bile üzerine koymuş olabilir. İyiydi de özellikleri.
  • 05-10-2020, 21:07:25
    #12
    Buyrunefenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off baya artmış ben de kasayı elden çıkardım haziranda o bile üzerine koymuş olabilir. İyiydi de özellikleri.
    nvidia 3000 serisi çıkartınca 2080'lerin fiyatı ucuzlar diye bekliyorduk, kur bizi tokatladı
    yabancılar (20 yaşında mcdonalds'ta çalışan çocuk) 5000k'lık yeni sistemin diye kasa topluyor 3080 3090'lı,biz 5000'e low function pc topluyoruz şaka gibi.
  • 05-10-2020, 21:54:41
    #13
    Qui non proficit, deficit
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben istediğim aralıklarda pc leri (düzgün oyun oynatması, ısınma sorunu olmaması, hız, işlemci vs vs.. ) 7500 8000 den aşağı bulamadım. Alacaktım son anda vazgeçip gidip yatırım yaptın onun yerine
    Bu devirde PC alınmaz abi 😂