temmuzda 2200e aldığım ekran kartı 3200, 2100e aldığım monitör 3100 tl olmuş. Yüzüne bakılmayan işlemciler 2.5 katına çıkmış
1.600 tl'ye satılan, tezgaha koyulmaya üşenilen Laptoplar desen minimum 4.000tl stok yok.
Gel de bilgisayar topla şimdi
off baya artmış ben de kasayı elden çıkardım haziranda o bile üzerine koymuş olabilir. İyiydi de özellikleri.