Buyrunefenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
off baya artmış ben de kasayı elden çıkardım haziranda o bile üzerine koymuş olabilir. İyiydi de özellikleri.
nvidia 3000 serisi çıkartınca 2080'lerin fiyatı ucuzlar diye bekliyorduk, kur bizi tokatladı
yabancılar (20 yaşında mcdonalds'ta çalışan çocuk) 5000k'lık yeni sistemin diye kasa topluyor 3080 3090'lı,biz 5000'e low function pc topluyoruz şaka gibi.