Facebook modemimi nasıl banlamış olabilir?
12
●201
- 05-10-2020, 20:56:08Merhaba dostlar çok ama çok saçma geldiğinin farkındayım lakin kullandığım superbox modemi ban yedi , ne kadar fabrika ayarlarına çevirsemde ip adresi değiştirsemde kullanılmıyor mimlendi bildiğiniz mac adresi , başka bilgisayarda denedim nafile yemiyor yani bu modemin neyini yakalamış olabilir tecrübeli var mı bu konu hakkında
- 05-10-2020, 21:00:12tarayıcı ile alakası yok aynı tarayıcıyı başka modemle deniyorum sorun yok tamamen internet kaynaklı sorun olduğuna eminim mac adresi değil değiştirdim onuda başka birşeyden yakalıyor 2 gündür denemediğim yol kalmadı belki başka birşey vardır yakaladığı diye bir sorayım dedim sizlere
- 05-10-2020, 21:01:01Üyeliği durdurulduEn basiti git bi Superonline şubesine modem arızalandı de. Direk değiştiriyorlar zaten.Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Superbox da static ip kullanılıyor sürekli değişken. Modemle alakasız bence
)