• 05-10-2020, 20:56:08
    #1
    Platin üye
    Merhaba dostlar çok ama çok saçma geldiğinin farkındayım lakin kullandığım superbox modemi ban yedi , ne kadar fabrika ayarlarına çevirsemde ip adresi değiştirsemde kullanılmıyor mimlendi bildiğiniz mac adresi , başka bilgisayarda denedim nafile yemiyor yani bu modemin neyini yakalamış olabilir tecrübeli var mı bu konu hakkında
  • 05-10-2020, 20:57:11
    #2
    modem etkilenmemiştir.
  • 05-10-2020, 20:57:38
    #3
    MAC adresini banlamış olabilir.
  • 05-10-2020, 20:57:55
    #4
    Platin üye
    internet yani hocam superboxtan gelen bütün ip adresleri banlı yani saçma bir şekilde
  • 05-10-2020, 20:59:09
    #5
    user agentten yakalıyor olabilir.
  • 05-10-2020, 20:59:51
    #6
    Mac adresini banlamıştır demeye gelmiştim ama denmiş. Cihazı banlamış yani. Artık ne yaptıysan )
  • 05-10-2020, 21:00:12
    #7
    Platin üye
    tarayıcı ile alakası yok aynı tarayıcıyı başka modemle deniyorum sorun yok tamamen internet kaynaklı sorun olduğuna eminim mac adresi değil değiştirdim onuda başka birşeyden yakalıyor 2 gündür denemediğim yol kalmadı belki başka birşey vardır yakaladığı diye bir sorayım dedim sizlere
  • 05-10-2020, 21:01:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar çok ama çok saçma geldiğinin farkındayım lakin kullandığım superbox modemi ban yedi , ne kadar fabrika ayarlarına çevirsemde ip adresi değiştirsemde kullanılmıyor mimlendi bildiğiniz mac adresi , başka bilgisayarda denedim nafile yemiyor yani bu modemin neyini yakalamış olabilir tecrübeli var mı bu konu hakkında
    En basiti git bi Superonline şubesine modem arızalandı de. Direk değiştiriyorlar zaten.

    Superbox da static ip kullanılıyor sürekli değişken. Modemle alakasız bence
  • 05-10-2020, 21:02:37
    #9
    Modeminde mac adresi var ama onu nasıl yakalayabilir ilginç