Merhaba dostlar çok ama çok saçma geldiğinin farkındayım lakin kullandığım superbox modemi ban yedi , ne kadar fabrika ayarlarına çevirsemde ip adresi değiştirsemde kullanılmıyor mimlendi bildiğiniz mac adresi , başka bilgisayarda denedim nafile yemiyor yani bu modemin neyini yakalamış olabilir tecrübeli var mı bu konu hakkında