Merhaba dostlar çok ama çok saçma geldiğinin farkındayım lakin kullandığım superbox modemi ban yedi , ne kadar fabrika ayarlarına çevirsemde ip adresi değiştirsemde kullanılmıyor mimlendi bildiğiniz mac adresi , başka bilgisayarda denedim nafile yemiyor yani bu modemin neyini yakalamış olabilir tecrübeli var mı bu konu hakkında
En basiti git bi Superonline şubesine modem arızalandı de. Direk değiştiriyorlar zaten.
Superbox da static ip kullanılıyor sürekli değişken. Modemle alakasız bence