Youtube girelim komutla
31
●4.492
- 23-10-2008, 22:25:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Wp bölümüne bak var bunun ıcın bır eklentımizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2008, 01:26:59
- 28-01-2009, 22:23:08nasıl olmadı şu anda kullanıyorum işletim sisteminiz ne ayrıca kaydederken bir hata verdimi ?Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2009, 22:51:40https://www.r10.net/off-topic/244728-...um-yardim.htmlhttps://www.r10.net/off-topic/244728-...um-yardim.html verilmişti burada ama yine de sağol
