• 23-10-2008, 01:01:45
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu bir yerde çalmadım youtube ilk en başlarda kapatıldıgında ögrenmiştim hafızamda vardı
    Rahmetli Münir Özkul'un "Ziyaaaaa" deyişi geldi aklıma =)
  • 23-10-2008, 01:03:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    local pc ler için her türlü numara var ama sunucular için bişiler yapmak lazım...
    bir çok sunucuda bir çok sitede youtube de alınma görüntüler var ama hiç biri çalışmıyor haliyle...
  • 23-10-2008, 02:08:31
    #12
    üyelik aldık youtube video upload ettik hatta cafelerde bile sadece youtube erişimin kaldırdık vtunnel atunnel z tunnelle ugrastırmadık milleti
  • 23-10-2008, 14:56:01
    #13
    zpnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmetli Münir Özkul'un "Ziyaaaaa" deyişi geldi aklıma =)
    aslanı bıçakla öldürmüş,bacaklarını ayırmış dimi
  • 23-10-2008, 15:35:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konudan toplasak onlarcası var sitede..
    dikkat edin bence konu açarken başlığa göre değil içeriğe göre arama yapın.
  • 23-10-2008, 19:13:10
    #16
    Teşekkürler arkadaşım, rahatlıkla youtube 'a bağlanabiliyorum...
  • 23-10-2008, 19:58:09
    #17
    Vista da host degişemiyor yetkilendirme tam olarak nasıl yapılır?
  • 23-10-2008, 20:28:08
    #18
    XP'de gayet sorunsuz girebildim. Ama vistada sıkıntı oldu

    Bilgi için Teşekkür Ediyorum...