Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuyu bir yerde çalmadım youtube ilk en başlarda kapatıldıgında ögrenmiştim hafızamda vardı
Rahmetli Münir Özkul'un "Ziyaaaaa" deyişi geldi aklıma =)