Konu
Youtube girelim komutla
24-10-2008, 01:26:59
#21
eminkibar
zpnd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rahmetli Münir Özkul'un "Ziyaaaaa" deyişi geldi aklıma =)
öldürme adamı daha yaşıyor yaw