• 02-10-2020, 15:30:44
    #10
    Akad35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş bilgiyi sana verene bakacaksın bilginin nerede olduğuna değil. Bakış açını düzelt. Ayrıca, hemen vakıf Üniversitesi ile AÖF arasında fark yok diyen insanlar gelmiş. Bu tip önerilerde bulunanlar ya üniversite okumamış kişiler ya da gerçekten aşırı çekememezlikleri bulunuyor. İş hayatında vakıf üniversitesi, devlet üniversitesi farketmez. Türkiye'de birkaç devlet üniversitesi dışında vakıf üniversitelerinin imkanlarını verebilen üniversiteler var mı?
    Hocam konu bilgi öğretim falan değil amaç diploma almak Allah aşkına ne öğretiyorlar iibf de ? " Kendi kendine MBA kitabını tavsiye ederim size. " Sayılı bir kaç vakıf üniversitesi dışında hangi üniversite eğitim veriyor ? Sayayım size 1. Sınıf Koç Sabancı Bilkent (Boğaziçi odtü ile aynı sınıftalar ) 2. Sınıf Bahçeşehir Özyeğin 3. Sınıf diğerleri
  • 02-10-2020, 15:57:11
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu bilgi öğretim falan değil amaç diploma almak Allah aşkına ne öğretiyorlar iibf de ? " Kendi kendine MBA kitabını tavsiye ederim size. " Sayılı bir kaç vakıf üniversitesi dışında hangi üniversite eğitim veriyor ? Sayayım size 1. Sınıf Koç Sabancı Bilkent (Boğaziçi odtü ile aynı sınıftalar ) 2. Sınıf Bahçeşehir Özyeğin 3. Sınıf diğerleri
    Dostum ben iibf’de ne öğretiyorlar bilemem benim bölümüm değil sen kendi alanın olmasına rağmen bilmiyorsan okuma zaten.

    Kim olduğumu merak edersin diye söylüyorum ben senin 1. Sınıf diye belirleyeceğin okullardan birinde bence senin yine 1. Sınıf sayacağın bir bölüm okuyorum. Sana tavsiyem, kendine göre 3. Sınıf belirlediğin bi üniversitenin kadrosunu al önüne. O kadro arasından da kendince en 3. Sınıf olan öğretim görevlisini bul. Sonra onunla kendini kıyasla 😉

    Bu kıyaslamayı yaptıktan sonra “Sayılı birkaç vakıf üniversitesi dışında hangisi eğitim veriyor?” sorunu kendin cevaplayabilirsin.
  • 02-10-2020, 16:30:25
    #12
    ingilizce olan hangisiyse ona git
    hadımköye ulaşım zor ama halkalı kültür ulaşım olarak daha kolay metro otobüs olarak ve bina olarak çok daha iyi diyebilirim

    ben olsam kültür derdim
  • 02-10-2020, 16:34:12
    #13
    Akad35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ben iibf’de ne öğretiyorlar bilemem benim bölümüm değil sen kendi alanın olmasına rağmen bilmiyorsan okuma zaten.

    Kim olduğumu merak edersin diye söylüyorum ben senin 1. Sınıf diye belirleyeceğin okullardan birinde bence senin yine 1. Sınıf sayacağın bir bölüm okuyorum. Sana tavsiyem, kendine göre 3. Sınıf belirlediğin bi üniversitenin kadrosunu al önüne. O kadro arasından da kendince en 3. Sınıf olan öğretim görevlisini bul. Sonra onunla kendini kıyasla 😉

    Bu kıyaslamayı yaptıktan sonra “Sayılı birkaç vakıf üniversitesi dışında hangisi eğitim veriyor?” sorunu kendin cevaplayabilirsin.
    Eminim ne o üniversitelerde ne o bölümlerde okuyorsun. Öğretim görevlisiyle kendimi neden kıyaslayayım ? Araştırma görevlisinin internetten kopyalayıp yapıştırdığı şeyler anlatılıyor. Herhangi bir bölümle ilgili bilgi mi almak istiyorsun git iyi bir üniversitenin fotokopicisine 1. dönemden 8. döneme kadar notlarını al üniversite mezunusun. Muhasebeci mi olacaksın 1 aylık kursa git muhasebecisin. Dış ticarette işime yarayan tek şey beyanname yazmak oldu hatta her hangi bir dış ticaret yada uluslararası firmanın tek şartı ingilizce bilinmesi ve beyanname yazılması. oda haftada sadece 1 dersti.
  • 02-10-2020, 16:39:46
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim ne o üniversitelerde ne o bölümlerde okuyorsun. Öğretim görevlisiyle kendimi neden kıyaslayayım ? Araştırma görevlisinin internetten kopyalayıp yapıştırdığı şeyler anlatılıyor. Herhangi bir bölümle ilgili bilgi mi almak istiyorsun git iyi bir üniversitenin fotokopicisine 1. dönemden 8. döneme kadar notlarını al üniversite mezunusun. Muhasebeci mi olacaksın 1 aylık kursa git muhasebecisin. Dış ticarette işime yarayan tek şey beyanname yazmak oldu hatta her hangi bir dış ticaret yada uluslararası firmanın tek şartı ingilizce bilinmesi ve beyanname yazılması. oda haftada sadece 1 dersti.
    Haklısın 👍