Akad35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ben iibf’de ne öğretiyorlar bilemem benim bölümüm değil sen kendi alanın olmasına rağmen bilmiyorsan okuma zaten.

Kim olduğumu merak edersin diye söylüyorum ben senin 1. Sınıf diye belirleyeceğin okullardan birinde bence senin yine 1. Sınıf sayacağın bir bölüm okuyorum. Sana tavsiyem, kendine göre 3. Sınıf belirlediğin bi üniversitenin kadrosunu al önüne. O kadro arasından da kendince en 3. Sınıf olan öğretim görevlisini bul. Sonra onunla kendini kıyasla 😉

Bu kıyaslamayı yaptıktan sonra “Sayılı birkaç vakıf üniversitesi dışında hangisi eğitim veriyor?” sorunu kendin cevaplayabilirsin.
Eminim ne o üniversitelerde ne o bölümlerde okuyorsun. Öğretim görevlisiyle kendimi neden kıyaslayayım ? Araştırma görevlisinin internetten kopyalayıp yapıştırdığı şeyler anlatılıyor. Herhangi bir bölümle ilgili bilgi mi almak istiyorsun git iyi bir üniversitenin fotokopicisine 1. dönemden 8. döneme kadar notlarını al üniversite mezunusun. Muhasebeci mi olacaksın 1 aylık kursa git muhasebecisin. Dış ticarette işime yarayan tek şey beyanname yazmak oldu hatta her hangi bir dış ticaret yada uluslararası firmanın tek şartı ingilizce bilinmesi ve beyanname yazılması. oda haftada sadece 1 dersti.