Eminim ne o üniversitelerde ne o bölümlerde okuyorsun. Öğretim görevlisiyle kendimi neden kıyaslayayım ? Araştırma görevlisinin internetten kopyalayıp yapıştırdığı şeyler anlatılıyor. Herhangi bir bölümle ilgili bilgi mi almak istiyorsun git iyi bir üniversitenin fotokopicisine 1. dönemden 8. döneme kadar notlarını al üniversite mezunusun. Muhasebeci mi olacaksın 1 aylık kursa git muhasebecisin. Dış ticarette işime yarayan tek şey beyanname yazmak oldu hatta her hangi bir dış ticaret yada uluslararası firmanın tek şartı ingilizce bilinmesi ve beyanname yazılması. oda haftada sadece 1 dersti.