• 02-10-2020, 03:32:26
    #10
    Makale satın alırken yaşanan en büyük sorun hazır makale sitelerinde içeriğin tamamını göremediğimiz için özgün olup olmadığını bilemiyoruz. Sistem genelde özgünlük kontrolü yapıyor fakat makaleyi yazan arkadaşlar konuyu araştırıp kendi cümleleriyle yazmak yerine bir siteden kopyalayıp cümledeki kelimeleri eş anlamlılarıyla değiştirerek cümle sonlarını değiştirerek veya anlatım ağızını değiştirerek kolay yoldan gitmeye çalışıyorlar. Piyasadaki özgünlük testleri bu şekilde hazırlanmış bir makaleyi %100 özgün kabul edebiliyor fakat Google tarafında işler pek öyle yürümüyor. Kesinlikle değer görmüyor.

    Bu konuda siteleri suçlayamıyoruz çünkü her makaleyi çok detaylı kontrol etmek ciddi bir iş yükü. Dolayısıyla bir süre sonra isteğe özel makale yazımı arayışına yöneliniyor.

    Bence konudaki örnek başarılı ama bu tarz hazır makale oluşturup satmaktansa isteğe/konuya özel sipariş alabileceği bir işleyiş oluşturmalı, o şekilde daha kıymetli oluyor sanırım zaten.
  • 02-10-2020, 03:34:11
    #11
    Ayzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale satın alırken yaşanan en büyük sorun hazır makale sitelerinde içeriğin tamamını göremediğimiz için özgün olup olmadığını bilemiyoruz. Sistem genelde özgünlük kontrolü yapıyor fakat makaleyi yazan arkadaşlar konuyu araştırıp kendi cümleleriyle yazmak yerine bir siteden kopyalayıp cümledeki kelimeleri eş anlamlılarıyla değiştirerek cümle sonlarını değiştirerek veya anlatım ağızını değiştirerek kolay yoldan gitmeye çalışıyorlar. Piyasadaki özgünlük testleri bu şekilde hazırlanmış bir makaleyi %100 özgün kabul edebiliyor fakat Google tarafında işler pek öyle yürümüyor. Kesinlikle değer görmüyor.

    Bu konuda siteleri suçlayamıyoruz çünkü her makaleyi çok detaylı kontrol etmek ciddi bir iş yükü. Dolayısıyla bir süre sonra isteğe özel makale yazımı arayışına yöneliniyor.

    Bence konudaki örnek başarılı ama bu tarz hazır makale oluşturup satmaktansa isteğe/konuya özel sipariş alabileceği bir işleyiş oluşturmalı, o şekilde daha kıymetli oluyor sanırım zaten.
    isteğe göre çalışmayı düşünüyor zaten arkadaşım. çok teşekkür ederim değerli düşünceleriniz için sağolun
  • 02-10-2020, 03:35:28
    #12
    Bazı imla hataları mevcut, anlatım olarak çok sorun yok. Bulduklarımı işaretledim
  • 02-10-2020, 03:36:47
    #13
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı imla hataları mevcut, anlatım olarak çok sorun yok. Bulduklarımı işaretledim
    değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, link attım buraları okuyacak kendisi Daha çok özen göstereceğine eminim
  • 02-10-2020, 03:49:59
    #14
    Hocam ben bir edebiyatçı değilim ama makaleyi okurken gözlerim kanadı. Size tavsiyem makaleyi yazan arkadaş kendini geliştirmeye devam etsin, sizde yeni biriyle çalışmaya başlayın.
  • 02-10-2020, 04:09:41
    #15
    makaleye girişlerde çok duraklama var olmamış bu hocam
  • 02-10-2020, 04:15:07
    #16
    Hocam ben kabaca yazayım siz arkadaşınıza kibar dille iletirsiniz. Makale özetle berbat. İmla hataları çok fazla var ve basit hatalar yani hepsi. Noktalı virgülden sonra büyük başlanmış, boşluk koyulmamış vesaire. Makalede anlatım mükemmel olsa bile imla düzgün olmalı. Arkadaşınız ne büyük harf küçük harf kullanmayı biliyor, ne noktalama işareti kullanmayı. Daha çok pişmesi gerek.
  • 02-10-2020, 04:45:16
    #17
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bir edebiyatçı değilim ama makaleyi okurken gözlerim kanadı. Size tavsiyem makaleyi yazan arkadaş kendini geliştirmeye devam etsin, sizde yeni biriyle çalışmaya başlayın.
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makaleye girişlerde çok duraklama var olmamış bu hocam
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kabaca yazayım siz arkadaşınıza kibar dille iletirsiniz. Makale özetle berbat. İmla hataları çok fazla var ve basit hatalar yani hepsi. Noktalı virgülden sonra büyük başlanmış, boşluk koyulmamış vesaire. Makalede anlatım mükemmel olsa bile imla düzgün olmalı. Arkadaşınız ne büyük harf küçük harf kullanmayı biliyor, ne noktalama işareti kullanmayı. Daha çok pişmesi gerek.
    Deddiklerinizi ileteceÄŸim hocam, her görüş bir tecrübedir, önemli olan ders çıkarmak. TeÅŸekkür ederim görüşleriniz için😊
  • 02-10-2020, 07:59:11
    #18
    Gayet basarili olmus hocam