Hocam ben kabaca yazayım siz arkadaşınıza kibar dille iletirsiniz. Makale özetle berbat. İmla hataları çok fazla var ve basit hatalar yani hepsi. Noktalı virgülden sonra büyük başlanmış, boşluk koyulmamış vesaire. Makalede anlatım mükemmel olsa bile imla düzgün olmalı. Arkadaşınız ne büyük harf küçük harf kullanmayı biliyor, ne noktalama işareti kullanmayı. Daha çok pişmesi gerek.