Hocam ben bir edebiyatçı değilim ama makaleyi okurken gözlerim kanadı. Size tavsiyem makaleyi yazan arkadaş kendini geliştirmeye devam etsin, sizde yeni biriyle çalışmaya başlayın.
makaleye girişlerde çok duraklama var olmamış bu hocam
Hocam ben kabaca yazayım siz arkadaşınıza kibar dille iletirsiniz. Makale özetle berbat. İmla hataları çok fazla var ve basit hatalar yani hepsi. Noktalı virgülden sonra büyük başlanmış, boşluk koyulmamış vesaire. Makalede anlatım mükemmel olsa bile imla düzgün olmalı. Arkadaşınız ne büyük harf küçük harf kullanmayı biliyor, ne noktalama işareti kullanmayı. Daha çok pişmesi gerek.
Deddiklerinizi ileteceğim hocam, her görüş bir tecrübedir, önemli olan ders çıkarmak. Teşekkür ederim görüşleriniz için😊