• 29-09-2020, 00:40:27
    #1
    Artık Ne desem bilemiyorum valla 😶😐


  • 29-09-2020, 00:43:15
    #2
    Hayat zor
  • 29-09-2020, 00:43:48
    #3
    Çok üzücü bi durum. Dükkanda nice örnekleri var. Eski makineleri yaptırmaya getirenler tabletlere melül melül bakanlar. Yahu hiçbirşeyimiz adam gibi değil Zamanında millete edm kırdırsınlar diye etab 4 etab 5 dağıtıp hiç ettiler, sonrada projeyi rafa kaldırdılar.. Yazık günah be.
  • 29-09-2020, 00:45:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ciğerimi bıraktım.
    İnsan bunları görünce kendi derdinden utanıyor.
  • 29-09-2020, 00:47:02
    #5
    Şimdi içimi döksem forumdan atılırım, dökmezsem içime dert oluyor.

    Allah bunların hepsinin hesabını hepimize elbet bir gün soracak.
  • 29-09-2020, 00:55:28
    #6
    YAzdım sildim inanın.

    Anne baba olmadan hissettikleriniz %50 si bile değil.
    Allah tüm anne babalara sabır versin. Çok zor evladı bir şeyler istediğinde alamamak. Kendi çocuğunun diğer arkadaşlarından geri kaldığını görmek inanın çok zor.

    Keşke uzaktan eğitim kararından önce okula cocuğunu göndermekte zorlanan aileler içinde laptop ve internet yardımı yapılsaydı.
  • 29-09-2020, 00:59:04
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YAzdım sildim inanın.

    Anne baba olmadan hissettikleriniz %50 si bile değil.
    Allah tüm anne babalara sabır versin. Çok zor evladı bir şeyler istediğinde alamamak. Kendi çocuğunun diğer arkadaşlarından geri kaldığını görmek inanın çok zor.

    Keşke uzaktan eğitim kararından önce okula cocuğunu göndermekte zorlanan aileler içinde laptop ve internet yardımı yapılsaydı.
    Şunu sorarım hep kendime devlet denilen şey böyle kötü günlerde halkına insanına yardım eli uzatmayacaksa devlet denilen şey neden var ki ? Birileri zengin olsun diye mi...
  • 29-09-2020, 01:06:01
    #8
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu sorarım hep kendime devlet denilen şey böyle kötü günlerde halkına insanına yardım eli uzatmayacaksa devlet denilen şey neden var ki ? Birileri zengin olsun diye mi...
    İnan yine yazdım yazdım sildim.

    Söylenecek gerçekten çok şey var. Gece gece ban yemeyelim.Siyasi konulardan hep kaçınıyorum zaten.Hiç gerek yok.

    Allah evladı için istediklerini yapamayan ailelere sabır versin.İnş onların bolluk bereket içinde yaşayacakları bir hayat nasip eder.