YAzdım sildim inanın.
Anne baba olmadan hissettikleriniz %50 si bile değil.
Allah tüm anne babalara sabır versin. Çok zor evladı bir şeyler istediğinde alamamak. Kendi çocuğunun diğer arkadaşlarından geri kaldığını görmek inanın çok zor.
Keşke uzaktan eğitim kararından önce okula cocuğunu göndermekte zorlanan aileler içinde laptop ve internet yardımı yapılsaydı.
Şunu sorarım hep kendime devlet denilen şey böyle kötü günlerde halkına insanına yardım eli uzatmayacaksa devlet denilen şey neden var ki ? Birileri zengin olsun diye mi...