Şunu sorarım hep kendime devlet denilen şey böyle kötü günlerde halkına insanına yardım eli uzatmayacaksa devlet denilen şey neden var ki ? Birileri zengin olsun diye mi...
İnan yine yazdım yazdım sildim.
Söylenecek gerçekten çok şey var. Gece gece ban yemeyelim.Siyasi konulardan hep kaçınıyorum zaten.Hiç gerek yok.
Allah evladı için istediklerini yapamayan ailelere sabır versin.İnş onların bolluk bereket içinde yaşayacakları bir hayat nasip eder.