• 27-09-2020, 02:56:10
    #1
    Merhabalar. Fotokopi işine başladık ve buradan da satış yapıp göndermek istiyorum. Forumu taradım ama nereye bu ilanı açarım bulamadım. Hatalı bir yere de açmak istemiyorum. Nereye açacağımı söyler misiniz?
  • 27-09-2020, 02:59:44
    #2
    Merhaba,

    alışveriş bölümü.
  • 27-09-2020, 03:00:09
    #3
    e-fotokopi mi çekeceksiniz?
  • 27-09-2020, 03:00:52
    #4
    https://www.r10.net/ilan-panosu/
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/

    Kategori kurallarına göre inceleyebilirsiniz, hangisi uygunsa siz karar verirsiniz
  • 27-09-2020, 03:02:03
    #5
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-fotokopi mi çekeceksiniz?
    PDF'leri siyah beyaz bastırıyoruz direkt hocam. Fiziki.
  • 27-09-2020, 03:03:06
    #6
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PDF'leri siyah beyaz bastırıyoruz direkt hocam. Fiziki.
    Peki teslimat kargo ile olacak herhalde de kargo maliyeti nedir bize?
    Birde sayfa başı ücretlendirme nasıl ?
  • 27-09-2020, 03:04:16
    #7
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki teslimat kargo ile olacak herhalde de kargo maliyeti nedir bize?
    Birde sayfa başı ücretlendirme nasıl ?
    Özel mesajdan konuşalım hocam konu ticarete kaymasın, PM atıyorum.
  • 27-09-2020, 03:06:45
    #8
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesajdan konuşalım hocam konu ticarete kaymasın, PM atıyorum.
    Benim gibi birçok kişinin işine yarayabilir bence açık olarak konuda belirtin ki çok sipariş alabilirsiniz.
  • 27-09-2020, 03:07:23
    #9
    Qui non proficit, deficit
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesajdan konuşalım hocam konu ticarete kaymasın, PM atıyorum.
    Selamlar hocam bende bilgi alabilir myim?