Bunu nereye açacağım ya :)
10
●296
- 27-09-2020, 02:56:10Merhabalar. Fotokopi işine başladık ve buradan da satış yapıp göndermek istiyorum. Forumu taradım ama nereye bu ilanı açarım bulamadım. Hatalı bir yere de açmak istemiyorum. Nereye açacağımı söyler misiniz?
- 27-09-2020, 03:00:52https://www.r10.net/ilan-panosu/
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/
Kategori kurallarına göre inceleyebilirsiniz, hangisi uygunsa siz karar verirsiniz
- 27-09-2020, 03:02:03PDF'leri siyah beyaz bastırıyoruz direkt hocam. Fiziki.raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 03:03:06Peki teslimat kargo ile olacak herhalde de kargo maliyeti nedir bize?CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde sayfa başı ücretlendirme nasıl ? - 27-09-2020, 03:04:16Özel mesajdan konuşalım hocam konu ticarete kaymasın, PM atıyorum.raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 03:06:45Benim gibi birçok kişinin işine yarayabilir bence açık olarak konuda belirtin ki çok sipariş alabilirsiniz.CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 03:07:23Selamlar hocam bende bilgi alabilir myim?CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle