Merhabalar. Fotokopi işine başladık ve buradan da satış yapıp göndermek istiyorum. Forumu taradım ama nereye bu ilanı açarım bulamadım. Hatalı bir yere de açmak istemiyorum. Nereye açacağımı söyler misiniz?