Konu
Bunu nereye açacağım ya :)
27-09-2020, 03:07:23
#9
Sazlon
Qui non proficit, deficit
CreationEpic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özel mesajdan konuşalım hocam konu ticarete kaymasın, PM atıyorum.
Selamlar hocam bende bilgi alabilir myim?