• 22-09-2020, 11:31:40
    #1
    İnternette satılan RayBan Gözlükler var 200 tl bandında kutu içinden bütün belgelerin çıktığını orijinal olduğunu söylüyorlar. Alan var mı? Orijinal mi?
  • 22-09-2020, 11:32:55
    #2
    fiyatı piyasa fiyatının yarısı veya daha azı ise sizce orjinal olması mümkün mü ?
  • 22-09-2020, 11:33:16
    #3
    bende merak ediyorum
  • 22-09-2020, 11:34:32
    #4
    Hocam 200 tl ye nerde görülmüş orjinali ?
  • 22-09-2020, 11:34:38
    #5
    Geçenlerde eşimin istediği gözlüğü hepsiburada üzerinde gördüm, mağazadaki fiyatla arasında 400 tl gibi bir fark vardı. Yorumlara baktığımda alan herkes orijinal olduğunu söylemiş ama yine de güvenemedim gittim mağazadan aldım. Yani piyasada en ucuza satan Atasun'ken aynı gözlüğün -400 TL gibi bir farkla satılması ister istemez şüphelendiriyor.
  • 22-09-2020, 11:35:45
    #6
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 200 tl ye nerde görülmüş orjinali ?
    HB de var fakat insan ister istemez orjinal mi? diye bir sorguluyor piyasa altında olduğu için
  • 22-09-2020, 11:37:28
    #7
    Hocam ya a+ ya da çakma her türlü çakma oluyor yani hb de var diye orjinal olduğunun anlamına gelmiyor bu veyahut indirimdedir hocam hiç belli olmaz.
    bunu almak istersen bu orjinal
    https://www.hepsiburada.com/ray-ban-...yAAEgK6uvD_BwE
  • 22-09-2020, 11:43:23
    #8
    muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka takintisi yapmayin. Meshur zincir hagazalarda uygun fiyatli kaliteli urunler var.
    Sahte gözlükler güneş altında yanma yapıyor hocam. Birde geçen güneş altında bir anlık görme kaybı yaşattı. Güneşli yerden gölge'ye baktığımda görme kaybı oluştu. Gözlükleri çıkarınca daha rahat gördüm. Markaya dikkat etmek lazım aslında.
  • 22-09-2020, 11:43:52
    #9
    Bu yaz bende benzer durumu yaşadım, Harley bot gördüm 170tl fiyatı vardı, tek numara kalmıştı. Diğer sitelerde fiyat araştırdım, bot 600-800 civarıydı, doğum günüme özel indirim ile 150tl ye aldım.

    Elinde tek kalan ürünü, elinden çıkarmak için çok ucuza koyduğunu düşündüm. Gelen ürün sahte değildi, ertesi gün aynı satıcı botun siyahını 800tl ye koymuştu...