Bu yaz bende benzer durumu yaşadım, Harley bot gördüm 170tl fiyatı vardı, tek numara kalmıştı. Diğer sitelerde fiyat araştırdım, bot 600-800 civarıydı, doğum günüme özel indirim ile 150tl ye aldım.

Elinde tek kalan ürünü, elinden çıkarmak için çok ucuza koyduğunu düşündüm. Gelen ürün sahte değildi, ertesi gün aynı satıcı botun siyahını 800tl ye koymuştu...