Geçenlerde eşimin istediği gözlüğü hepsiburada üzerinde gördüm, mağazadaki fiyatla arasında 400 tl gibi bir fark vardı. Yorumlara baktığımda alan herkes orijinal olduğunu söylemiş ama yine de güvenemedim gittim mağazadan aldım. Yani piyasada en ucuza satan Atasun'ken aynı gözlüğün -400 TL gibi bir farkla satılması ister istemez şüphelendiriyor.