• 19-09-2020, 20:31:02
    #1
    Merhaba,

    Kobikom üzerinden whatsapp için 0850 numara aldım lakin parayı aldı bilgileri vermedi. İadesini talep edeceğim.

    Haricinde sanal numara araması yaptım. Rusya numarası veren bir site buldum 1 tl istiyor. Anlayamadım.

    Fiziksel kart alma imkanım şuan bulunduğum bölge sebebi ile yoktur. Yardımcı olabilecek varmı acaba. Teşekkürler.
  • 19-09-2020, 20:34:06
    #2
    Haftasonu olduğu için işleminiz uzamış olabilir. Pazartesiyi beklemenizi tavsiye ederim.
  • 19-09-2020, 20:34:33
    #3
    wampH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kobikom üzerinden whatsapp için 0850 numara aldım lakin parayı aldı bilgileri vermedi. İadesini talep edeceğim.

    Haricinde sanal numara araması yaptım. Rusya numarası veren bir site buldum 1 tl istiyor. Anlayamadım.

    Fiziksel kart alma imkanım şuan bulunduğum bölge sebebi ile yoktur. Yardımcı olabilecek varmı acaba. Teşekkürler.
    şirket isteniliyor mu ? kobikomdan
  • 19-09-2020, 20:35:43
    #4
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket isteniliyor mu ? kobikomdan
    Bireysel olarak almaya çalıştım. Ödemeye kadar sorun yaşamadım. Ödedimde sonra bilgiler gelmedi kaldım orda
    Mesai saatleri bittiği için ulaşılmıyor telefonlarına da.
  • 19-09-2020, 20:36:40
    #5
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftasonu olduğu için işleminiz uzamış olabilir. Pazartesiyi beklemenizi tavsiye ederim.
    Üstad parayı kesti ödeme ekranında kaldım. Dediğinizi yapayım. Mesaj bıraktım zaten santrallerine. Teşekkürler.
  • 19-09-2020, 20:42:41
    #6
    wampH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel olarak almaya çalıştım. Ödemeye kadar sorun yaşamadım. Ödedimde sonra bilgiler gelmedi kaldım orda
    Mesai saatleri bittiği için ulaşılmıyor telefonlarına da.
    hafta başı eğer olumlu olursa buradan yazabilir misiniz hocam bende başvurayım
  • 19-09-2020, 20:46:26
    #7
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hafta başı eğer olumlu olursa buradan yazabilir misiniz hocam bende başvurayım
    Tabiki.
  • 21-09-2020, 12:15:31
    #8
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hafta başı eğer olumlu olursa buradan yazabilir misiniz hocam bende başvurayım
    @korkufan
    Kobikomun başvuru yaptıktan sonra istemiş olduğu evraklar.

    BİREYSEL EVRAKLAR:
    · Kimlik fotokopisi
    · İkametgah belgesi (e-devlet onaylı)
    · Güncel adınıza ait bir fatura ( elektrik, su , telefon vb.
  • 21-09-2020, 12:26:41
    #9
    wampH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @korkufan
    Kobikomun başvuru yaptıktan sonra istemiş olduğu evraklar.

    BİREYSEL EVRAKLAR:
    · Kimlik fotokopisi
    · İkametgah belgesi (e-devlet onaylı)
    · Güncel adınıza ait bir fatura ( elektrik, su , telefon vb.
    onaylandı mı hocam