F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftasonu olduğu için işleminiz uzamış olabilir. Pazartesiyi beklemenizi tavsiye ederim.
Üstad parayı kesti ödeme ekranında kaldım. Dediğinizi yapayım. Mesaj bıraktım zaten santrallerine. Teşekkürler.