Merhaba,
Kobikom üzerinden whatsapp için 0850 numara aldım lakin parayı aldı bilgileri vermedi. İadesini talep edeceğim.
Haricinde sanal numara araması yaptım. Rusya numarası veren bir site buldum 1 tl istiyor. Anlayamadım.
Fiziksel kart alma imkanım şuan bulunduğum bölge sebebi ile yoktur. Yardımcı olabilecek varmı acaba. Teşekkürler.