• 19-09-2020, 12:27:37
    #10
    Hocam şuan kocaeli bilgisayar 3. sınıfa geçtim. Bölümün eğitimi açık söylemek gerekirse genel olarak çok da iyi değil ama bölüm çok rahat okula hiç gitmiyorum devamsızlık durumunda hiçbir problem olmuyor dersleri kolay gitmeme rağmen 3.30 civarı ortalamam var. Okula gitmediğim bu süre içerisinde kendim çalışıyorum çok daha yararlı olur. Bunun denginde başka bi üniye gideceksen eğitim açısından çok da tatmin olacağını sanmıyorum. Sen de benim gibi derste değil de kendin çalışarak öğrenmek istiyosan onun için iyi bi bölüm.
  • 19-09-2020, 13:09:37
    #11
    alitunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen tersini düşünüyorum, en iyi okullarda okumanın da artısı olur tabi ama bilgisayar mühendisliğinde her şey kendini geliştirmekten ibaret. Çok fazla alanı ve imkanı olan bir bölüm ama hangi okul olursa olsun her şeyi öğretmeleri imkansız. Geri kalan her şey öğrenciyle alakalı, hangi sertifikaları var, nasıl projeler geliştirmiş, hangi etkinliklere ve kulüplere katılmış gibi birçok etken öğrenciyi öne çıkarıyor...
    Hocam bende kendisini geliştirmesinin önemli olduğunu söyledim zaten