Hocam şuan kocaeli bilgisayar 3. sınıfa geçtim. Bölümün eğitimi açık söylemek gerekirse genel olarak çok da iyi değil ama bölüm çok rahat okula hiç gitmiyorum devamsızlık durumunda hiçbir problem olmuyor dersleri kolay gitmeme rağmen 3.30 civarı ortalamam var. Okula gitmediğim bu süre içerisinde kendim çalışıyorum çok daha yararlı olur. Bunun denginde başka bi üniye gideceksen eğitim açısından çok da tatmin olacağını sanmıyorum. Sen de benim gibi derste değil de kendin çalışarak öğrenmek istiyosan onun için iyi bi bölüm.