Tamamen tersini düşünüyorum, en iyi okullarda okumanın da artısı olur tabi ama bilgisayar mühendisliğinde her şey kendini geliştirmekten ibaret. Çok fazla alanı ve imkanı olan bir bölüm ama hangi okul olursa olsun her şeyi öğretmeleri imkansız. Geri kalan her şey öğrenciyle alakalı, hangi sertifikaları var, nasıl projeler geliştirmiş, hangi etkinliklere ve kulüplere katılmış gibi birçok etken öğrenciyi öne çıkarıyor...
Hocam bende kendisini geliştirmesinin önemli olduğunu söyledim zaten