Çamlıca Camii yapıldıktan sonra çevresinde ne kadar yapı varsa kentsel dönüşüm adı altında yıkıp araplara sattılar, siteler diktiler, onları da parça parça sattılar.
Sıra oturduğumuz binaya geldi. çamlıca camiini görmesi nedeniyle bugün satış için anlaşmışlar.
Kiracıyız, şimdi bizim bu satıştan bir hakkımız var mı hukuki olarak? 2 senelik kira sözleşmemiz var.
Durumu Şöyle Özetleyebilirim, Bu Çevrede Oturan Herkes Teyit Edecektir.
Çamlıca Camii yapılmadan önce kentsel dönüşüm yoktu buralarda, cami yapımına başlanırken başladı.
Cami yapımı bitti, sadece etrafındaki binaları yıktılar site oldu.
Şöyle izah edeyim. Ev yazdıklarımı kentsel dönüşüm diye yıktılar. Turuncu olanlarda yıkılmayan binalar, yıkılan yerlerin hemen önü arkası komple sitelerle çevirdiler, o sitelerin arkasında kayboldu. Ön tarafı kapanınca, kentsel dönüşüm muhabbeti bitti. Şimdi caminin kubbesini gören yere kentsel dönüşüm çıkıyor. Bir bina var, sağ üstteki ev olarak işaretlediğim yerde apartman boşluk duvarı yok, deniz kumu kabuklar yerlere dökülüyor. Ancak oraya şart değil.


ama ben yine de satmam.