Kentsel dönüşümde daire sahibinin bile çoğunluk sağlandığında hakkı olmuyor, kiracıyı tınlayacaklarını düşünmüyorum. Kiracının 6 ay gibi bir süresi vardı mülkü boşaltmak için diye hatırlıyorum.