Noterden ihtar çeker. çıkmazsanız icraya başvuru yapar. o da aşağı yukarı 1 sene sürer icra aracılığıyla çıkartılırsınız. Diğer işi gelince de araplara satılan kısmı bilmem ama daire sahiplerine birer tane sıfır daire verdikleri için kentsel dönüşümü kabul ediyorlar. İsteyen Arap'a satar isteyen Yunan'a o da onun tercihi. Olay bir anda sizin kiracılığınızdan siyasete sıçramış gibi olmuş konu.
Ben şahsen evimi ne Yunan'a satarım ne Arap'a 3 kuruş aşağıya veririm Türk'e satarım. Sonra o Türk'te benden alıp 3 kuruş fazlasına Arap'a satar. Yaşandı. Yok öyle demeyin

ama ben yine de satmam.