• 11-09-2020, 23:15:24
    #1
    Selamlar r10 üyeleri

    Eskiden ziraatten ziraate yaptığım para transferlerinde EFT/havale masrafı kesilmezdi. Bugün bir başka ziraat hesabına 20 liralık EFT yaptım. "Havale/EFT Masrafı" olarak 53 kuruş kesmiş. Ne değişti bilen var mı?
  • 11-09-2020, 23:16:23
    #2
    Ücret yok.
  • 11-09-2020, 23:17:24
    #3
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Ziraatten ziraate EFT olmaz havale olur. Pandemi döneminde bir ara kesmiyorlardı ve aynı şehir şubelerine transfer yapılınca kesmiyor diye biliyorum. 53 kuruş kesiyor genelde.
  • 11-09-2020, 23:17:40
    #4
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret yok.
    0.53 kuruş kesiyor.
  • 11-09-2020, 23:17:32
    #5
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.53 kuruş kesiyor.
    Ziraat'ten ziraat'e kesmiyor hocam ben dün yaptım daha
  • 11-09-2020, 23:17:58
    #6
    Ücret var.

    Sadece iki durumda ücret yok:

    >Bazı maaş müşterilerinden ücret alınmıyor.
    >İki öğrenci hesabının arasında yapılan havalelerde ücret alınmıyor.
  • 11-09-2020, 23:18:51
    #7
    az önce baktım 0.53
  • 11-09-2020, 23:19:00
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret var.

    Sadece iki durumda ücret yok:

    >Bazı maaş müşterilerinden ücret alınmıyor.
    >İki öğrenci hesabının arasında yapılan havalelerde ücret alınmıyor.
    Bugünkü havale 2 öğrenci hesabı arasındaydı ama aldılar hocam.
  • 11-09-2020, 23:21:17
    #9
    Google 1. Sayfa Garantili
    Garanti bankasında dahi saat 16.00 'a kadar havale eft ücreti yok. Devlet bankalarına ne oluyor ben anlamıyorum. Ziraat de ücret alıyor Vakıfbank da...