Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücret var.

Sadece iki durumda ücret yok:

>Bazı maaş müşterilerinden ücret alınmıyor.
>İki öğrenci hesabının arasında yapılan havalelerde ücret alınmıyor.
Bugünkü havale 2 öğrenci hesabı arasındaydı ama aldılar hocam.