Selamlar r10 üyeleri

Eskiden ziraatten ziraate yaptığım para transferlerinde EFT/havale masrafı kesilmezdi. Bugün bir başka ziraat hesabına 20 liralık EFT yaptım. "Havale/EFT Masrafı" olarak 53 kuruş kesmiş. Ne değişti bilen var mı?