Anket Hangi laptop ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 6
Hangi laptop ?
Abra A5 V15.5 15,6" Oyun Bilgisayarı
%83,33 (5 Oy)
Huma H4 V3.2 14,0" İş Bilgisayarı
%16,67 (1 Oy)
  • 10-09-2020, 21:31:00
    #1
    Kuzenim 2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünü okuyacak ve laptop alacak şu ikisinden birini düşünüyoruz sizce hangisi ?

    Birinci seçenek : https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v15-5/
    İkinci seçenek : https://www.monsternotebook.com.tr/h...-huma-h4-v3-2/
  • 10-09-2020, 21:33:26
    #3
    Bunu önerilirim
  • 10-09-2020, 21:34:37
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boyutuna takılmazsa eğer huma daha iyi bilgisayar programcılığı mezunuyum bende. Huma işini kat ve kat fazlasıyla görür ama boyutuna takılırsa almasın 14” çünkü
  • 10-09-2020, 21:37:01
    #5

    Hocam kendime alacak olsam sıkıntısız alabilirim kuzenim babasının kartıyla alacak forumlardan almaz büyük ihtimalle.

    Gelistirix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeyi 6-7 ye zar zor çıkardık o kadar bütçe çıkmaz sağolun yinede

    abdullahkuyucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyutuna takılmazsa eğer huma daha iyi bilgisayar programcılığı mezunuyum bende. Huma işini kat ve kat fazlasıyla görür ama boyutuna takılırsa almasın 14” çünkü
    Sağolun
  • 10-09-2020, 21:38:38
    #6
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]
    Hocam kendime alacak olsam sıkıntısız alabilirim kuzenim babasının kartıyla alacak forumlardan almaz büyük ihtimalle.


    Bütçeyi 6-7 ye zar zor çıkardık o kadar bütçe çıkmaz sağolun yinede


    Sağolun
    Oyun içinse monsteri öneririm cs go da 340 fps oynuyorum ayrıca teşekkürler
  • 10-09-2020, 21:39:09
    #7
    Düşünme bile tabiki abra https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v15-5/ ileride depolama alanında geliştirebilirsin ekran boyutu güzel ekran kartıda tatmin edici
  • 10-09-2020, 21:43:15
    #8
    Ben bilgisayar mühendisiyim, program yazmıyorum ama yazsam dahi bu kadar yüksek özellikler çok çok fazla. Çocuğum değil iki yıllık üniversite, Amerika'da mit kazansa dahi yarısını almam, çok şükür param da var ama iktisatli olmak lazım, yoksa hiçbir şey olunmuyor, her şeyin en iyisini alma huyumuz kurusun.
  • 10-09-2020, 21:52:59
    #9
    pacaltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilgisayar mühendisiyim, program yazmıyorum ama yazsam dahi bu kadar yüksek özellikler çok çok fazla. Çocuğum değil iki yıllık üniversite, Amerika'da mit kazansa dahi yarısını almam, çok şükür param da var ama iktisatli olmak lazım, yoksa hiçbir şey olunmuyor, her şeyin en iyisini alma huyumuz kurusun.
    Hocam haklısın ama laptop için konu açtım kimse uygun bilgisayar atmadı attıkları bilgisayarlar aşırı pahalı. İstediğim şu bölümünde kullanacak ve nadir de olsa 1-2 araba oyunu oynayabilir (araba bağımlısı) ets vb. oyunla çok işi de yok.